Bert en Bea reis door west-Amerika.reismee.nl

Er gaat niets boven de jacuzzi

Zondag hebben wij Terry geholpen met planten in potten doen voor op de veranda.

Wij dachten dat het om de 10 potten ging die op een verlaging naast de veranda moesten staan.

Nadat we deze omhoog hadden gehezendoken wijonder de veranda en toverden nog 20 potten te voorschijn die eerst omlaag en daarna 2 trappen omhoog moesten en waarvan een aantal nauwelijks te tillen waren.

Maar na 3 uur zwoegen mochten we als dank met hun in de naast gelegen jacuzzi.

Nou dat was beter! Gezellig kletsen in water van 108 gr. F, met uitzicht over de golfbaan en de Rocky Mountains. Op de met sneeuw bedekte toppen van 1500 meter hoog.

Tijdens het genieten mochten we af en toe op een knopje van de jacuzzi drukken waarna we verrast werden door een lading bubbels en van die masserende waterstralen in de rug. Als hoogtepunt toen er inmiddels honderden lichtjes onder aan de bergen begonnen te schijnen kwam er een fles met heerlijke wijn aan boord.

Beahoopt dat Terry snel weer plantjes gaat kopen.

p.s.als je het kaartjevolledig inzoomdzie jede jacuzzi op de hoek van het huisdicht bij de trampoline.