Bert en Bea reis door west-Amerika.reismee.nl

Kamperen aan de Colorado River

Van het Dino meuseum gingen we - met degisteren al goedgevulde watertanks van totaal 280 liter - naar de voor 3 nachten gereserveerde campingplaats aan de oever van debekende snelstromende Colorado River.
(Als je op het kaartje (met satelliet beeld) in zoomt dan vind je de caming iets noordelijker dan aangegeven ..wij stonden opde 3e plaats van boven)

Wij hebben hier de caravan geplaatst en gelijk de andere plaats voor Terry haar zus Tresa en zwager Gregduidelijk zichtbaar bezet gehouden door er een tuinsetje op te plaatsen.

Doordat ze in een lange file terecht kwamen waren ze 5 uur onderweg.
Bea heeft 's middags de was van 5 dagen met de hand gedaan waarbij zij gelukkig geen wasbord nodig was.
Ze had nauwelijks droogruimte nodig omdat het door de hogetemperatuur, lage luchtvochtigheid en de wind in een mum van tijd droog was.
Omdat door ons woestijn avontuur de kleur van auto bijna niet meer te herkennen was, hebben we deze van binnen en van buiten maar eens grondig gereinigd.
Aan het einde van deze schoonmaak werd geconstateerd dat de watertanks lek waren, omdat het waterpeil in de tanks zoveel gedaald was .
Daarom heb ikzowel in de caravan alser ondereen grondige controlegedaan maar hierbij geen spoor van de lekkage gevonden(?).