Bert en Bea reis door west-Amerika.reismee.nl

Vertrekklaar voor de 9 daagse zuidtrip

Over een paar uur gaan we vertrekken voor de 9 daagse zuidtrip

Pieta

Wat geweldig om die prachtige verhalen van jullie te lezen. Nu klaar voor de 9 daagse zuidtrip........geniet ervan!! Liefs Kor en Pieta

Rita

Hoi Bea en Bert.
Leuk om de verhalen te lezen over de vakantie in Amerika. De jacuzzi was eerder ook erg lekker, vooral met het uitzicht over de golfbaan. Bert, volgens mij kun je beter meer familie meenemen dan alleen Bea, dan hoef je niet zoveel bloemen te verpotten en op de [laats te zetten. Maar de fles wijn maakte vast veel goed. Veel plezier op de rondreis en de groeten aan Joop en Terry.

jaap

He Bert laat eens wat foto's zien!
Je hebt prachtige verhalen ik wil nu ook wel eens zien waar je zoal verblijft. Een leuke foto met iedereen in de jacuzzi lijkt me ook wel leuk. Veel plezier op je trip. Hier is het ook lekker weer. Regen en kou. We slaan ons er wel door heen hier in Meppel.
Groeten Jaap Ruiter

Travel Bert

Hoi Rita
Fijn dat je staat te trappelen om te helpen met de verpottenklus.
Ja Rita.6 jaar terug vond ik het ook heel gezellg met jou en de andere nichtjes in dezelfde jacuzzi daaro.
Het was zelfs zo gezellig met julie dat het mij pas de volgende dag.
opviel dat daar ook een golfbaan was.

Hoi beste collega
Jij wil dus graag foto's van het genieten in de jacuzzi zien.
Ok die komen later wel op deze reisblog maar als je niet langer kunt wachten kijk dan bij profielen via een filmpje van het Yellestone Park op de reisblog van 6 jaar terug en zie daar is de jacuzzi, haha.
misschien zie jij de golfbaan wel direct.

Elma

Bert en Bea, zo te lezen vermaken jullie je daar prima in het verre Amerika! Nog heel veel plezier daar en vooral genieten van alles!!

een saaie thuisblijver

Hallo genieters,,, lees nu pas dit verhaal,,,denk dat Rita al een ticket richting Jacuzzi heeft geboekt met Hielke,,, zet de wijn maar vast klaar daar,, hey veul plezier en avonturen gewenst,,

danielle

Leuk om de verhalen te lezen van jullie reis, het is volgens mij erg genieten daar. Mooi weer en lekker in de jacuzzi. Heel veel plezier nog daar en denk maar niet aan ons in het verre Nederland!!!

nanda

Wat een prachtig land. lekker genieten!!!!